XaiJu
琉具
琉具

fanbox


リクエスト3〜5




あと半分ね(´ω`)

リクエスト3〜5 リクエスト3〜5 リクエスト3〜5 リクエスト3〜5

Comments

わかりました、ありがとうございます。作品自体には何の問題もありませんし、リクエストに応えていただき感謝しています。ただ、ゴシック系のアクセサリーはあまり好きではないんです

kendnehhsn

多分次は8月ごろだと思いますಠ_ಠ

琉具

Awesome! Thank you for drawing my request! I appreciate it!

1coltsguy

Do you know when will you open Skeb requests again? I wish I was more specific with my Fubuki request so I want another chance

kendnehhsn

セーラームーンとは珍しい

Stk21


More Creators