マヤを最後に描いたの1年前で驚きました… 無口キャラなので展開が考えづらい、でもお気になんで出番増やしていきたいですね。 ______________________________________________________________ I was surprised to realize it’s been a year since I last drew Maya... I would like to draw more next year.
suiye84
2024-12-23 11:32:38 +0000 UTCアド・マイヤー
2024-12-23 06:48:04 +0000 UTCCebiko
2024-12-23 00:59:58 +0000 UTCxqj
2024-12-22 23:14:55 +0000 UTCMioIsMyWaifu
2024-12-22 21:49:42 +0000 UTC