I have devoted July to the development of motorcycle and sweet mami 3 portable (for Android) . August will focus on Liru's DLC ⁽ ´ -` ⁾. But I'm sorry, I am sure to get on a motorcycle too.
今月はバイクと『あままみ3ポータブル』の開発に注力してしまい、製作配信がありませんでした。8月は再びLiruのDLC開発に勤しみます。バイクも乗りますが…。

I lived in Tokyo at the earthquake on March 11, 2011, but after that I sold a motorcycle and went back to Sapporo, a distant hometown. It was inevitable to sell the motorcycle because there was no money at that time. It's sad ⁽ í-ì⁾.
私は2011年3月11日の震災まで東京で暮らしていましたが、その後バイクを売却して故郷の札幌に移りました。当時はお金も無かったのでバイクを売るのは避けられませんでした。

There was no parking lot for motorcycles in my apartment where I moved. Finally when I moved in the autumn of last year, I was able to buy a motorcycle. This was the first time in 6 years.
札幌で借りたアパートではバイクを駐車させて貰えませんでした。しかし私は昨年の秋に引っ越し、再びバイクを所有する事ができるようになりました。6年ぶりのバイクです。

Sweet mami 3 portable (for Android) will be release within August.
あままみ3ポータブルは8月中にリリース予定です。
myuRanRan a.k.a. seismic
2017-07-31 02:25:46 +0000 UTCThe RadishGod
2017-07-28 17:53:01 +0000 UTCmyuRanRan a.k.a. seismic
2017-07-28 10:51:55 +0000 UTCmyuRanRan a.k.a. seismic
2017-07-28 10:51:37 +0000 UTCmyuRanRan a.k.a. seismic
2017-07-28 10:50:41 +0000 UTCmyuRanRan a.k.a. seismic
2017-07-28 10:48:42 +0000 UTCDownloadsbacon
2017-07-28 06:54:07 +0000 UTC