お待たせしました。続編です。 そろそろ飽きてきたので次回は別の主人公で作画する予定です。 Sorry I made you wait. It's a sequel. I'm getting tired of it soon, so next time I plan to draw with a different hero.
gachidom
2023-08-13 12:06:49 +0000 UTCJamBakery
2023-08-13 02:53:59 +0000 UTC