今年もよろしくお願いします。 FANBOX年賀状を送ってくださった皆様、ありがとうございました。 とても嬉しかったです(^^) I look forward to working with you again this year. Thank you to everyone who sent the FANBOX New Year's card. I was very happy (^^)
gachidom
2021-01-02 05:11:38 +0000 UTC