XaiJu
りか
りか

fanbox


skebご依頼(ベルヘスティア)の途中経過

ラフが描けたので線画進めてます~ 手前のベルくんの頭はON/OFF可能にする予定です(:3 _ )= 表情は2パターン描く予定です。

skebご依頼(ベルヘスティア)の途中経過 skebご依頼(ベルヘスティア)の途中経過

Comments

No worries. It just makes it more special!

laliberp

Thank you for your comment! Unfortunately I can't draw a lot, so I feel sorry for the short period of time I can keep skeb open.🥺

りか

So fast! It always feels like a triumph when I manage to get in a skeb request with you before you close again :)

laliberp


More Creators