The year of the rabbit has come to an end, so I wanted to end it with a cute bunny! this will be my last post of the year because I want to focus on finishing the new model to start the next year with a bang. Have a happy new year everybody! うさぎの年が終わってしまったので、かわいいうさぎで締めくくりたかったのです!来年を華々しくスタートさせるために、新しいモデルの仕上げに集中したいので、これが今年最後の投稿になります。皆さん、良いお年を!