今週は寒くなってきたのでセーター着た女の子のイラストにしました🍁
It's getting cold this week, so I decided to illustrate a girl in a sweater🍁
新しい二次創作のキャラクターにも挑戦してみました!少しずついろんなキャラを載せていきたいです😊
I also tried a new fan fiction character! I hope to put up more characters little by little 😊