今週はクリスマスがありましたね😊私はとりあえずケーキをいっぱい食べました🎂
We had Christmas this week😊I ate a lot of cake anyway 🎂.
もしかしたらいつか、季節外れのクリスマスのイラストを載せる場合があるかもしれません😏
Perhaps someday I may post an out-of-season Christmas illustration 😏
ナ クロー
2023-12-30 18:13:51 +0000 UTCOliver Myoujin
2023-12-29 18:12:58 +0000 UTC