I was planning to post a video this week, but I can't post today because the rendering is not in time. Rendering will be completed in a few days, so I will post it to Fantia, Patreon as soon as the video is complete. Posting to iwara is scheduled for Friday next week.
Although it is not a substitute, I have posted an older sister version to '[Poster] Hey♡ What will you do after this?' The basic pose and camera are the same as the previous one, but I have added one still image of the thumbnail image, so I hope you can see it.
The high quality version has been added to the previous post '[Poster] Hey♡ What will you do after this?'.
今週は動画投稿の予定だったのですが、レンダリングが間に合わないため本日の投稿はお休みさせてください。 レンダリングはあと2,3日で完了すると思いますので、動画が完成次第Fantia,Patreonへ投稿します。
iwaraへの投稿は来週金曜日を予定しています。
代わりというわけではありませんが、「[Poster] ねぇ♡このあとどうするの?」にお姉さん版を投稿しますので、良ければご覧ください。 基本的なポーズとカメラは前回と一緒ですが、サムネ画像の静止画を1枚追加していますのでそちらは是非ご覧いただければと思います。
高画質版は前回の '[Poster] ねぇ♡このあとどうするの?'に追加投稿しています。