Basically, I want to communicate in English! (I'm definitely working with a translator, even if I can understand a little bit.)
Also, thank you to everyone for coming! If you're interested, please support!
It's still in its early stages, so we don't have a detailed plan, but we're only planning to provide the basic plan.
If you want anything, please leave it! I can't usually talk to you on Twitter, X, or Discord, but I think I can communicate comfortably on the patreon. If you write down your comments or questions about the work, I think I can talk to you comfortably
It's still in its early stages, so it's hard to organize. I'm sorry XD
기본적으로는 영어로 소통하고싶습니다 ! (조금은 알아들을수 있어도 확실하게 번역기와 병행하고있어요)
또한 이렇게 찾아와주시는 모두에게 감사드립니다 ! 만약 관심이 생기신다면 후원해주세요 !
아직 초기단계라 자세한 계획은없고 기본 플랜만 제공할 계획입니다.
만약 원하는게있다면 남겨주세요 !
트위터 or X 에서나 디스코드에서는 주로 대화를 못해드리지만 patreon 댓에서는 편하게 소통할수있을것같아요 맘편히 작품에대한 코멘트나, 궁금했던 이야기를 적어주신다면 편하게 얘기할수있을것같네요 XD
초기단계라 아직 미숙한점 죄송합니다 하핫
Presto Dr.
2024-08-26 12:51:01 +0000 UTCFantasticPhoenix
2024-08-25 19:36:50 +0000 UTC