新年あけましておめでとうございます。
今年もよろしくお願いいたします!!
新年一発目の投稿は大鳳です。ほんとは正月っぽいのを用意したかったのですが、間に合いませんでした。遅くなりますが、後日投稿します。
ただ、一発目にふさわしいボリュームと出来になっているかと思います。個人的には寝バックのやつがめちゃくちゃ好き・・・。
DiscordにてZip、PDFを配布します。
見れない場合はご連絡ください。
--------------
Happy New Year.
Thank you for your continued support this year!!
The first post of the new year is Taihou. I actually wanted to prepare something that felt like New Year's, but I didn't have time. It'll be a bit late, but I'll post it at a later date.
However, I think the volume and quality are appropriate for a first post. Personally, I really love prone bone style one...
Zip and PDF will be distributed on Discord.
If you can't see it please contact me.