This is the full version of a work previously posted on pixiv.
I think Bremerton's tennis wear is the cutest.
I'd like to make it again in a different outfit.
Zip and PDF will be distributed on Discord.
If you can't see it please contact me.
------------------
pixivに過去投稿した作品の全画像になります。
ブレマートンはテニスウェアが一番かわいいと思います。
別の服装でまた作りたいです。
DiscordにてZip、PDFを配布します。
見れない場合はご連絡ください。