Update on the Zoo-Tropolis Project
Added 2020-08-07 12:31:17 +0000 UTCI've asked in the Zoo-Tropolis Discord chat if people were still interested in doing such a thing and only one so far has responded. This person (TheKalino) did respond with a list of all her animals so it seems at least one still thinks it could be a cool thing.
Although I know from Icemunmun that she's still interested too, but timezones make it difficult to do collabs sometime.
I haven't worked on the aviary anymore or at least not on the in-game one. My aviary in real life needs a bit more work as I discovered open space between the concrete and the aviary frame which now has to be closed before I can add sand and eventually birds.
Puck on the other hand is doing great, though she did break a decorative glass thingy this morning 😅
I will try to work on the in-game aviary this weekend some more and I hope TheKalino or Icemunmun will come up with some nice ideas for it too. :)
Have a nice weekend everyone!
Comments
I'm glad to hear your rl aviary is coming along, Bakie... & that you found the open space 🥰🥰🥰
szanne7000
2020-08-09 15:52:53 +0000 UTCZou inderdaad ook aan de vakantie kunnen liggen of aan de hitte. Ik ben zelf nu ook veel minder actief achter mijn pc omdat ik kapot ga van de hitte op mijn kamer. Daardoor zal ik dit weekend waarschijnlijk niet meer aan de in-game voliere werken. Mijn eigen voliere is inmiddels dicht aan de onderkant dus vanavond of morgen kan het zand erin en kan ik mijn gereserveerde vogels hopelijk komende week ophalen. :) Graag gedaan wat betreft de likes! je maakt echt leuke dingen, er is gewoon nog wat tijd nodig om bij een groter publiek bekent te worden. Ik zou je wel aanraden om bijvoorbeeld ook op modthesims the uploaden, daar krijg je snel nieuwe 'fans'. ;)
BakieGaming
2020-08-09 10:44:40 +0000 UTCHey Bakie, Zoo-tropolis lijkt me ook leuk. Er komen weinig reacties, omwille van de zomervakantie, denk ik. Ik deed een oproepje voor de namen van Sims, maar ook nog geen reactie tot nu toe. Eerst dacht ik dat het door mij kwam (omdat weinig vooruitgang boek), maar de zomer doet er ook iets toe. Overigens thx om een aantal creaties van mij te liken. Waardeer dit enorm! Ook een fijn weekend voor jullie.
SimCreatorAnn
2020-08-07 16:39:24 +0000 UTC