新作映画の日本公開も近いということで、コミック版を意識したエディとヴェノムを描いてみました。
雰囲気作りのためにコミックっぽい文字を入れてみました こういうのどうでしょうか?
もう一つアイデアがあるので、好評であればもう一枚描こうと思います。
As the new movie will be released in Japan soon, I drew Eddie and Venom with the comic version in mind.
I added some comic-style onomatopoeia to create the atmosphere. What do you think of this?
I have one more idea, so if it's well received, I'll draw another one.
非天丸(ひてん)
2021-11-30 13:52:31 +0000 UTCンヘ
2021-11-30 09:47:00 +0000 UTC非天丸(ひてん)
2021-11-22 18:37:46 +0000 UTCvuos
2021-11-22 05:52:23 +0000 UTC