안녕하세요 네코가키입니다.
이번 1월은 [리스키스릴] 파트2-1에 이어서 파트2-2를 그릴예정입니다.
이번에도 1월 말 정도에 업로드 할 계획이고 중간중간 WIP를 올리러 오겠습니다.
항상 지켜봐주셔서 감사합니다!
---------------------
Hello, this is Nekogaki.
This January, I’m planning to work on [Risky Thrill] Part 2-2, following Part 2-1.
I’m planning to upload it around the end of January, and I’ll be sharing WIP updates along the way.
Thank you as always for your continued support!
---------------------
こんにちは、ねこがきです。
今月1月は、【Risky Thrill】パート2-1に続き、パート2-2を制作予定です。
1月末頃のアップロードを予定しており、制作途中のWIPも随時投稿していく予定です。
いつも見守ってくださり、ありがとうございます!