お知らせ
Added 2025-05-30 06:54:24 +0000 UTC
안녕하세요 네코가키입니다.
[오스카 Part3]를 5월 31일에 배포할 예정입니다.
신규 후원자 분들께선 영어, 일본어, 한국어 중 한 가지를 이 포스트의 댓글에 달아 주시기 바랍니다.
배포 전까지 알려주지 않으신 분들은 [영어]로 배포됩니다.
-----------------------
Hi, Nekogaki here.
[Oscar Part 3] is scheduled to be released on May 31st.
If you're a new supporter, please leave a comment on this post with your preferred language: English, Japanese, or Korean.
If we don’t hear from you before the release date, the comic will be sent in English by default. Thank you!
-----------------------
こんにちは、ねこがきです。
[オスカー Part3]は5月31日に配布予定です。
新しくご支援いただいた方は、英語・日本語・韓国語の中からご希望の言語をこの投稿のコメント欄にご記入ください。
配布前までにご連絡がない場合は、英語版をお送りいたします。よろしくお願いします!