XaiJu
The Zeep!
The Zeep!

fanbox


Cómic en desarrollo// comic in development

Hola gente, tengo planeado hacer un comic para diciembre.Planeo hacer una recreación de la icónica pelea 18 vs Vegeta.

Hello people, I have planned to make a comic for December. I plan to do a recreation of the iconic fight 18 vs Vegeta.




See ya!


Cómic en desarrollo// comic in development Cómic en desarrollo// comic in development Cómic en desarrollo// comic in development Cómic en desarrollo// comic in development Cómic en desarrollo// comic in development Cómic en desarrollo// comic in development

Comments

Thank you very much (◍•ᴗ•◍)❤️.

The Zeep!

Woow I saw on your twitter that you'll make an Android 18 blacked pic hopefully it could be a mini comic too at least, the proportions you use are so hot!!

金髪の浮気妻


More Creators