Hola gente, tengo planeado hacer un comic para diciembre.Planeo hacer una recreación de la icónica pelea 18 vs Vegeta.
Hello people, I have planned to make a comic for December. I plan to do a recreation of the iconic fight 18 vs Vegeta.
See ya!
The Zeep!
2022-08-03 22:03:23 +0000 UTC金髪の浮気妻
2022-08-03 15:59:27 +0000 UTC