今天假期我仍然要上班工作哦。。大家開心休息時就是我辛勞的時候。但是我多疲倦都好,都不會忘記你們的。。照片送到了,喜歡嗎?(不准說不喜歡啊~
I still have to go to work today during the holiday. . When everyone is happy and resting is when I work hard. But no matter how tired I am, I will never forget you. . The photo has been sent, do you like it? (Don't say I don't like it~
私は今日も休日で仕事に行かなければなりません。 . みんなが幸せで休んでいるときが、私が一生懸命働くときです。 でもどんなに疲れてもあなたのことは忘れません。 . 写真が送信されましたが、よろしいですか? (嫌いとか言わないで~
Photo here 🧡
剛
2022-10-07 08:46:57 +0000 UTCDaBlackman1
2022-10-06 01:26:40 +0000 UTCThe_Brown_Recluse
2022-10-05 14:49:02 +0000 UTCYu Chung
2022-10-05 04:46:20 +0000 UTCAndrew
2022-10-05 03:34:00 +0000 UTCStephen Sullivan
2022-10-05 01:05:51 +0000 UTCpaul2468
2022-10-04 22:49:04 +0000 UTCyessid escobar
2022-10-04 21:17:06 +0000 UTCyessid escobar
2022-10-04 21:16:04 +0000 UTC