這兩天都不停在下雨呢。我做完兼職後回家,有撐傘之下,也被雨弄濕了 點兒。下雨天真討厭。
It has been raining non-stop for the past two days. I came home after my part-time job, under an umbrella, and got a little wet from the rain. It's really annoying on rainy days.
過去2日間、ノンストップで雨が降っています。 アルバイトを終えて傘をさして帰宅し、雨で少し濡れました。 雨の日は本当に迷惑です。
Photo here 💙
よしくに
2022-05-13 16:42:27 +0000 UTCChenyongzhu
2022-05-13 01:48:13 +0000 UTCMXS3012
2022-05-13 01:03:03 +0000 UTCyessid escobar
2022-05-12 19:41:29 +0000 UTCDemon-F
2022-05-12 17:45:09 +0000 UTCjulio romero
2022-05-12 17:27:05 +0000 UTC星辰
2022-05-12 17:25:45 +0000 UTCGyftt
2022-05-12 17:22:00 +0000 UTC