對不起呢,這個是昨天的帖子呢。遲發了,十分抱歉啊。。希望你們會喜歡啦,“心心”的形狀做得不太像樣,是我的手太笨拙吧,遲一點多些練習做好些再貼過啦,哈哈。
Sorry, this is yesterday's post. Sorry for the delay. . I hope you will like it. The shape of the "heart" is not very decent. It's because my hands are too clumsy. I'll post it later with more practice, haha.
申し訳ありませんが、これは昨日の投稿です。 遅れて申し訳ありません。 。 気に入っていただければ幸いです。「ハート」の形はあまり良くありません。手が不器用だからです。あとでもっと練習して投稿しますね、はは。
Photo here 💛
yessid escobar
2022-05-12 19:42:37 +0000 UTC劉阿酉
2022-05-12 13:02:41 +0000 UTCBebe Ni
2022-05-12 12:58:42 +0000 UTCよしくに
2022-05-12 12:57:11 +0000 UTC星辰
2022-05-12 08:51:38 +0000 UTCIodine Ao
2022-05-12 06:02:46 +0000 UTCAndrew
2022-05-12 02:48:51 +0000 UTCBebe Ni
2022-05-12 02:46:30 +0000 UTCChun Ming Lui
2022-05-12 02:41:21 +0000 UTCI_am_CJ
2022-05-12 02:27:21 +0000 UTCGyftt
2022-05-12 02:07:40 +0000 UTC