今晚很晚才下班,有點累~新工作還是要花點時間適應呢。
I got off work very late tonight, so I'm a little tired~ I still need some time to get used to my new job.
今夜遅くに仕事を辞めたので少し疲れました〜新しい仕事に慣れるまでまだ少し時間が必要です。
Photo here 🖤
Chenyongzhu
2022-05-11 05:18:31 +0000 UTCyessid escobar
2022-05-11 00:14:54 +0000 UTCA_Chio
2022-05-10 20:30:58 +0000 UTC星辰
2022-05-10 17:36:46 +0000 UTCChun Ming Lui
2022-05-10 17:31:27 +0000 UTCjulio romero
2022-05-10 17:01:00 +0000 UTCGyftt
2022-05-10 16:51:40 +0000 UTC