星期一啦,我要上班去嚕,工作很疲累耶,做一做伸展運動會好過一點...不如你為我按摩一下囉,好不好?
It's Monday, I have to go to work, I'm very tired from work, it will be better to do some stretching... Why don't you give me a massage, okay?
月曜日です、仕事に行かなくてはいけません。仕事にとても疲れています。ストレッチをしたほうがいいでしょう…マッサージしてみませんか?
Photo here 😩
yessid escobar
2022-02-07 23:10:23 +0000 UTCyessid escobar
2022-02-07 23:10:01 +0000 UTCZach
2022-02-07 20:19:38 +0000 UTC星辰
2022-02-07 15:54:32 +0000 UTCSantos Gonzalez
2022-02-07 14:29:20 +0000 UTCKkk
2022-02-07 13:45:46 +0000 UTCGoSang
2022-02-07 12:51:08 +0000 UTCjulio romero
2022-02-07 11:22:49 +0000 UTCDemon-F
2022-02-07 11:04:24 +0000 UTC