泳衣嗎。。在這個溫度,這個季節,我穿上泳衣時總是覺得有點不合襯。。哈哈哈~
Swimsuit? . At this temperature, this season, I always feel a bit out of line when I put on my swimsuit. . Hahaha~
水着? 。 今シーズンのこの気温で、水着を着ているといつも少しずれを感じます。 。 ははは〜
Photos here 😶
.
yessid escobar
2021-10-12 15:51:03 +0000 UTCKkk
2021-02-04 14:24:30 +0000 UTCZheng
2021-02-04 08:55:06 +0000 UTCIodine Ao
2021-02-04 05:31:27 +0000 UTCWRS
2021-02-04 04:07:19 +0000 UTCAlex L
2021-02-04 03:44:35 +0000 UTCpaul2468
2021-02-04 02:48:22 +0000 UTC星辰
2021-02-04 02:35:04 +0000 UTCjulio romero
2021-02-04 02:34:20 +0000 UTCGrim Ø
2021-02-04 02:33:11 +0000 UTCChris
2021-02-04 02:32:54 +0000 UTC