下雨下雨下雨。。天空很傷心嗎?為什麼一直在哭呢?
It's raining, raining, raining. . Is the sky sad? Why are you crying all the time?
雨が降っています。 。 空は悲しいですか? なぜいつも泣いているの?
Pic1
Pic2
...
yessid escobar
2021-10-09 15:41:59 +0000 UTCKkk
2020-09-15 13:40:37 +0000 UTCGoSang
2020-09-15 11:55:35 +0000 UTCKenesemeff
2020-09-15 11:27:01 +0000 UTCBebe Ni
2020-09-15 09:48:46 +0000 UTCKing9256lok
2020-09-15 04:46:46 +0000 UTCAlex L
2020-09-15 04:10:17 +0000 UTCBebe Ni
2020-09-15 03:24:46 +0000 UTCDemon-F
2020-09-15 03:12:15 +0000 UTCjulio romero
2020-09-15 02:23:00 +0000 UTC