因為颱風的緣故,今天多了半天假期。不過上班的時候,鐵路很擠迫。。大家都很喜歡上班吧?(笑)
Because of the typhoon, there is a half-day holiday today. But at work, the railway is very crowded. . Everyone likes going to work, right? (laugh)
台風のため今日は半日休みです。 しかし、仕事では、鉄道は非常に混雑しています。 。 みんな仕事に行くのが好きだよね? (笑い)
Pic1
Pic2
Pic3
😶😐😑🙂😙😗😁🙁😧😲😯😟☹️🤔
yessid escobar
2021-10-09 15:08:30 +0000 UTCDemon-F
2020-08-25 11:47:35 +0000 UTCA_Chio
2020-08-24 08:49:35 +0000 UTC小黑芝麻
2020-08-20 10:57:57 +0000 UTCKyui Lem
2020-08-19 22:37:48 +0000 UTCEdward
2020-08-19 22:18:24 +0000 UTCJelani Ekundayo Jones
2020-08-19 21:10:30 +0000 UTCjulio romero
2020-08-19 20:44:44 +0000 UTCNich515
2020-08-19 16:01:29 +0000 UTCAlex L
2020-08-19 13:01:23 +0000 UTCSamuel
2020-08-19 11:49:12 +0000 UTC星辰
2020-08-19 11:34:52 +0000 UTCGyftt
2020-08-19 11:29:39 +0000 UTC