吼~襧豆子又再出現啦~星期一了,大家也要打起精神來哦。每天的生活都是一種掙扎哦。
Roar ~ Nezuko is reappearing ~ It ’s Monday, everyone should be upbeat. Everyday life is a struggle.
うわ〜襧豆子が再登場〜月曜日だよ、みんな元気になって 日常生活は闘争です。
Pic
💮💮💮
Kkk
2020-05-25 14:56:58 +0000 UTCGlitchMonki
2020-05-25 02:22:51 +0000 UTC妥當 陳
2020-05-25 02:16:14 +0000 UTC