XaiJu
bbpigbbbb
bbpigbbbb

patreon


2020.mar.13

如果你在地鐵列車上遇上我,就會是這個視角吧。(如果你是高個子)「喂喂,你為什麼偷看人家啦!🥺」
If you meet me on a subway train, this is the perspective. (If you are tall) "Hey, why are you peeking at others! Hey🥺"
地下鉄の電車で私に会ったら、これが展望です。 (背が高い場合)「ねえ、どうして他の人を覗いているんだ!ねえ🥺」

Pic1
Pic2

#tgif

🚆

2020.mar.13 2020.mar.13

Comments

180,我有

JackL

可能。。180?

Bebe Ni

要幾高先有呢個視角?

JackL

que bonita

So cute🥰

我想要蹲著往上看😂

超愛偷看的角度

darkseaJJ

感謝爸媽賜我一米八😆

星辰

我想望地下咋

LandKen

I like that view

高個子:“因为妳好美!”😍

Jade S.

(≧▽≦)


More Creators