今天是大年初三,是所謂的“赤口”,容易跟人吵架。比比祝大家能有和氣的一天哦。
Today is the third day of the new year. It is the so-called "red mouth" and it is easy to quarrel with people. Bebe wishes everyone a nice day.
今日は新年の3日目です。 それはいわゆる「赤い口」であり、人々と口論するのは簡単です。 ベベは皆の良い一日を願っています。
👄
Ricko Yip
2020-01-28 13:22:30 +0000 UTCBebe Ni
2020-01-28 12:21:46 +0000 UTCKenesemeff
2020-01-28 12:02:26 +0000 UTCBebe Ni
2020-01-27 09:11:27 +0000 UTCAce Ara
2020-01-27 06:26:57 +0000 UTCBebe Ni
2020-01-27 03:42:49 +0000 UTCBebe Ni
2020-01-27 03:41:57 +0000 UTCBebe Ni
2020-01-27 03:41:09 +0000 UTCうまし
2020-01-27 02:27:37 +0000 UTC