We start with the pikemen unit.
We have sculpted a lot of new pieces to mix with the ones we already had from the halberdiers. This way the units will get richer and more diverse.
We will surely add more helmet variants.
We continue to base ourselves on the troops of the Spanish Empire between 1500 and 1600, as it is a period very little explored in miniatures, and the weapons are not as stereotypical as the later ones, which is very interesting.
Do you have a preference for the pose or the diorama?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Empezamos con la unidad de piqueros.
Hemos esculpido una buena cantidad de nuevas piezas que mezclar con las que ya teníamos de los alabarderos. Así cada vez las unidades serán cada vez mas ricas y diversas.
Seguramente añadiremos mas mas variantes de cascos.
Nos seguimos basando en las tropas del imperio Español entre los años1500 y 1600, ya que es un periodo muy poco explorado en las miniaturas, y las armas no son tan estereotípicas como las posteriores, lo cual es muy interesante.
Tenéis alguna preferencia para la pose o el diorama?
Olivier O'Brien
2022-06-05 21:37:06 +0000 UTCAdam CARROLL
2022-06-05 16:59:11 +0000 UTC