AWESOME, that unit will be the best looking Crossbow unit I have seen, if you keep that standard. Dam you, seem like I might have to look in to building at Empire army also :-)
Claes Jakobsen
2021-01-17 18:38:00 +0000 UTC
El rollo de "regimientos de renombre" es... No sé, lo máximo. Seguid así y os lanzaré billetes a la cara hasta el fin de los tiempos. ¡Quiero más! 🤣🤣🤣