※Google translate
It's finally getting warmer!
Hi, I'm Nekopanchi.
I've been copying anime as usual!
This is another bloodline copy.
Thanks again, Mr. Kraus!
This time I cropped the background appropriately to match.
...It looks (feels?) surprisingly anime-like.
I wonder if the background and colors are important to "make it look cartoonish"?
I'm still working on my research: ......!
Thank you so much for reading me like this!
Your support and rips, always a source of creative inspiration!!!
Really, thank you !!!!!!
————
今回も血界戦線の模写です。
クラウスさんいつもありがとう!!!
今回は背景を適当にトリミングして合わせてみました。
…意外とアニメっぽいような(気がする?)
「アニメっぽく見せる」には、背景と色が重要なんですかね??
まだまだ研究は続きます……!!!
いつもこうやって読んでくださって、本当にありがとうございます!
ご支援やリプ、いつも創作の元気の源です!!!
本当に、ありがとう!!!!!!