Read from left to right
pag 0 to 21 END - FIN
(Thoughts)
Hi guys, I know some of you should be sad because the comic ended, the good news is that if you want I can do a second chapter, you can tell me in the comments ... but first I need to take a break from this story. So next week we will start with a new comic, I hope you guys like it and thanks for all the support =)
(Pensamientos)
Hola chicos, yo se que algunos de ustedes deben estar tristes porque el comic se termino, las buenas noticias es que si ustedes quieren puedo hacer un segundo capitulo, me lo pueden decir en los comentarios.... pero primero necesito tomar un descanso de esta historia, entonces la proxima semana comenzaremos con un comic nuevo, espero que les guste y gracias por todo el apoyo =)