過去作品より妖精さんアニメーションです!(ClipStudioによるアニメ製作のためフレームレートは低めです)リクエストありがとうございました~
------
Here is an animation of a fairy from a past work!
(The frame rate is low because the animation was made by ClipStudio) Thank you for your request!
------
지난 작품에 이어 요정님 애니메이션입니다!
(ClipStudio의 애니메이션 제작으로 인해 프레임 속도가 낮습니다.) 요청해 주셔서 감사합니다!
------
这是过去作品中的仙女动画!
(由于使用 ClipStudio 制作动画,帧率较低)非常感谢您的要求!