おはようございます。 毎日暑い日が続いていますね。 今日は久しぶりに「デッドオアアライブ」のティナのイラストです。 夏の季節ですし、バカンスで楽しんでいる感じで^^ 昔の作品なので少し描き直しています。 Good morning. It has been hot every day. Today, I would like to show you an illustration of Tina from "DEAD OR ALIVE" after a long time. It is summer season and she is enjoying her vacation. It is an old work, so I have redrawn it a little.
誉
2023-07-19 02:40:06 +0000 UTCyossy
2023-07-18 15:18:28 +0000 UTC