XaiJu
homare0601
homare0601

fanbox


おはようございます。 5月と言えば五月病。みなさん五月病は大丈夫でしょうか・・・? 今日は「デッドオアアライブ」から霞のイラストを投稿します。 これは10年ぐらいに描いたイラストだと思います。 同人誌用に描いたけど、結局何にも使われること無いままの絵だったような・・・・。 また昔のイラストを見つけたら投稿しようと思います。 Good morning. Today I am posting an illustration of Kasumi from "DEAD OR ALIVE". I think this is an illustration I drew about 10 years ago. I drew it for a doujinshi, but I think it was a picture that was never used for anything after all. If I find any more old illustrations, I will post them.

霞 霞

Comments

貴重な絵をありがとうございます。霞ちゃんは、尻が大きいのが特に良いと思います。

sinobu


More Creators