おはようございます。 大型連休もとうとう終わってしまいましたね~。 今日からまたお仕事頑張ってまいります! 今日は昔のイラストを発見したのでこちらに投稿します。 「デッドオアアライブ」シリーズの霞です。 20年ぐらい前に描いたイラストですね。 フォトショップで作業し始めた頃かな? 少し描き直してみました。 Good morning. Today I found an old illustration and I'm posting it here. It's Kasumi from the "DEAD OR ALIVE" series. I drew this illustration about 20 years ago. I guess it was when I started working with Photoshop. I redrew it a little.
sinobu
2023-05-08 10:34:51 +0000 UTC誉
2023-05-08 08:42:57 +0000 UTCsinobu
2023-05-08 07:09:40 +0000 UTC