XaiJu
homare0601
homare0601

fanbox


今年もあとわずか!

こんにちは! 今年も残すところ今日1日となってしまいました。 今年も皆さんにはご支援いただきましてとても感謝しております! 11月にはコロナデビューもして大変な時もありましたが基本平和な一年でございました^^ 来年も沢山作品を発表できるように頑張っていきますのでよろしくお願いします! Hello! Today is the only day left of this year. I would like to thank you all for your support this year! I will try my best to publish more works next year!

Comments

Happy New Year!

Happy New Year!

Happy New Year! Thank you for all your great art!

Giolon

Happy New Year! :)


More Creators