おはようございます。 お待たせしました~。 前回投稿した線画イラストに色を載せ完成させました。 アヌビス神をモチーフにデザインして描いてみました。 腕に巻いてある包帯から死者を召喚して戦うといった感じで考えてみました。 思いのほか包帯描くのがめんどくさかったです・・・。 Good morning. Thank you for your patience. I have added colors to the line drawing illustration I posted last time and completed it. I designed it based on the motif of the god Anubis. The bandage on her arm summons the dead to fight against the enemy.
誉
2022-10-05 13:31:44 +0000 UTCsinobu
2022-10-05 12:05:30 +0000 UTC