こんばんは。 夏も終わり、徐々にではありますが過ごしやすい季節になってまいりました。それでもまだ暑いですが・・・。 ということで昔描いた水着イラストを発掘したので少し加筆修正して投稿です。 仰向けの構図って結構難しいですね。 Good evening. Summer is over in Japan, and the weather has gradually become more comfortable. It is still hot, though... So, I would like to post an illustration of a swimsuit I drew a long time ago. It is quite difficult to make a composition of a girl lying on her back.