こんにちは。 少し仕事も落ち着いてきたというか全て終えて、次の絵仕事が決まるまで暇になったので空いた時間に、以前描いたオリジナルキャラクターの新しい絵を描いてみました。 色味が結構気に入っています。 Hello. I have settled down a bit at work and in my free time, I painted a new picture of an original character that I drew before. I like the colors a lot.
sinobu
2022-09-15 10:28:53 +0000 UTC