this work is natyz legacy work Part 2!
if you can't open link, check this folder link 'FB45 Fern'
https://natyz.fanbox.cc/posts/10301107
悲しいクリスマス日の悲劇です!
短いストーリーですが、今日をそのままスルーするのもなんなので描いてみました。
楽しんでください!ヘヘ
悲伤的圣诞节日悲剧!
虽然是个短篇故事,但觉得今天这样过去有点遗憾,所以画了这个。
请享受吧!嘿嘿
A tragic tale for a sad Christmas day!
It’s a short story, but I didn’t want to let today pass by, so I decided to draw this.
Hope you enjoy it! hehehe
natyz
2025-03-05 08:32:58 +0000 UTCMomora Mora
2025-03-05 08:22:16 +0000 UTC一张白纸
2024-12-30 16:11:42 +0000 UTCnatyz
2024-12-29 10:34:23 +0000 UTCnatyz
2024-12-26 17:21:58 +0000 UTC113225
2024-12-26 17:10:04 +0000 UTCnatyz
2024-12-25 18:35:07 +0000 UTC一個很隨便的名字
2024-12-25 17:56:50 +0000 UTCnatyz
2024-12-25 11:36:19 +0000 UTC沃伦
2024-12-25 11:25:57 +0000 UTC沃伦
2024-12-25 11:04:22 +0000 UTCnatyz
2024-12-25 10:03:21 +0000 UTC沃伦
2024-12-25 08:44:32 +0000 UTC