I didn’t notice while drawing, but Rerir’s 🍆 ended up way too big omg…
But for some reason I don’t wanna fix it haha
I really love the size difference between Flins and Rerir. When Varka shows up later, I kinda wanna try a 3P with them too😏😏😏
------------------------------------------------------------------------------------------------------
그릴 땐 몰랐는데,래리르의 🍆가 너무 크게 그려져버렸네요 omg…
근데 왠지 모르겠지만 고치고 싶진 않네요
플린스랑 래리르의 크기 차이 진짜 너무 좋아요. 나중에 바르카 나오면… 셋이서 3P도 한번 시켜보고 싶네요😏😏😏
flare3
2025-10-12 09:15:51 +0000 UTCEggou
2025-10-11 15:39:53 +0000 UTC