Personally, I really like Dan Heng’s shy side so I wanted to draw it 🥰✨ His horns are great, but I especially love his fluffy tail 💕 Looks like Caelus is quite fond of it too, hehe 😳💖 Hope you enjoy it!! And as always, thank you so much to everyone for your support!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
개인적으로 단항의 수줍은 모습이 너무 좋아서 한번 그려봤어요 🥰✨ 뿔도 멋지지만, 특히 통통한 꼬리가 정말 마음에 들어요 💕 카일루스도 꽤 마음에 들어하는 것 같네요, 헤헤 😳💖 즐겁게 봐주시면 기쁠 것 같아요!! 그리고 항상 후원해주시는 여러분께 진심으로 감사드립니다!
owo
2025-09-18 14:54:49 +0000 UTCowo
2025-09-18 14:18:47 +0000 UTC철수 김
2025-09-18 06:09:41 +0000 UTCzhangjinglin
2025-09-15 14:09:00 +0000 UTC