I’ve been playing Wuwa a lot these days, and… I couldn’t resist drawing bttm Brent...👉👈The way he always loses… it just makes me think weird thoughts..... anyway!! Time to water my plants or something🏃💨💦
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
요즘 Wuwa를 너무 열심히 하고 있는데 브렌트를 안 그릴 수가 없었어요 👉👈
항상 내기에서 지는 모습 보면… 이상한 생각이 자꾸 들었기 때문이죠..ㅎㅎㅎ그럼 전 이만(도망)
🏃💨💦
owo
2025-06-13 23:34:10 +0000 UTCowo
2025-06-13 23:23:58 +0000 UTCBlossom
2025-06-13 16:27:20 +0000 UTCRed
2025-06-13 15:49:13 +0000 UTC