XaiJu
yoma
yoma

patreon


WIP

I'm working on the Phaidei comic! 🙂 Drawing a comic is hard, but it's really fun. However, It's almost 15 or 16 pages long, so it'll take a bit of time.... Please wait just a little longer!

파이데이 만화를 작업 중이에요! 🙂 만화를 그리는 건 어렵지만 재밌네요. 그치만 거의 15, 16페이지 분량이라 시간이 좀 걸릴 것 같아요.... 조금만 더 기다려주세요!

WIP

Comments

Thank you so much! 😊💖

owo

Cooking hard!! 🔥🍳

owo

maaaan they are so beautiful

Blossom

i will be waiting patiently for the chef's meal HEHEHEHE

flare3


More Creators