XaiJu
Nekophox
Nekophox

fanbox


September Vacation - 9月の休暇

Hello everyone, this communication is to warn you all that i am going on a vacation in september and there won't be no new uploads for the month, i am hopeful i will get a big commission in october that i am sure you will all like


-


皆さん、こんにちは。このコミュニケーションは、私が9月に休暇を取ること、そして今月は新しいアップロードがないことを皆さんにお知らせするためのものです。


10月には、皆さんに喜んでいただけるような大きな仕事が舞い込んでくることを期待しています。


More Creators