- Et voilà ! C'est fini ! :)
Je n'ai pas grand-chose à dire, à part qu'on se rapproche de la fin d'année et que j'aimerais vous remercier d'être là depuis autant de mois !
Je ferais une annonce pour l'illustration de Noël demain :)
- And that's it! It's over! :)
I don't have much to say, except that we're getting closer to the end of the year and I'd like to thank you for being here for so many months!
I will make an announcement for the Christmas illustration tomorrow :)