初めまして、星乃ぷれこです。
この度FANBOXを開設しました!
基本はTwitterに投稿しているイラスト差分やラフスケッチ
プラン毎に様々な特典を付けていく方針で
テーマとしては、シスターちゃんをメインに描いて行きます。
継続的な活動を続ける為にご支援頂けると幸いです。
今後とも宜しくお願いします。
Nice to meet you, I'm Hoshino Pureko.
I've just opened a Fanbox!
Basically, it's a collection of illustration diffs and rough sketches that I post on Twitter.
I'm going to add various special offers to each plan.
I will be drawing mainly nun girl as the theme.
I hope you will support me to continue my activities.
Thank you for your continued support.