XaiJu
no name
no name

fanbox


避難所


(frame embed)


baraagが復活しないので取り急ぎwipアカウント作りました…結局Twitterに帰ってきてしまうんだね(悲)

baraag is still dead. I need a place for me to post my drawings so I created a new place.

Comments

ありがとうございます!早く復活して欲しいです…!

no name

大変ですね…けど応援してます!

ぽんたカード

I'll only post on Twitter when baraag is dead. I'll be sad if my Twitter account gets suspended again! haha

no name

Hopefully you'll last a long time! Although Twitter is still a... difficult place

Caiki


More Creators